0

Info

Contact

Vragen of een bestelling? 
Stuur ons een berichtje via het onderstaande formulier of WhatsApp:

Neem contact met ons op

Bestellingen kunnen ook worden opgehaald.


Nobeldreef 18
2871LA Schoonhoven
info@keetkado.nl
+31 6 83672154 

Wie is Keet?


Leuk dat je op mijn webshop bent gekomen! Ik zal me even voorstellen, ik ben Caitlin ook wel Keet genoemd. Nu snap je meteen waar de naam KeetKado vandaan komt :)
Het begon allemaal toen ik voor de grap wat teckel Kerst kaarten illustreerde. Na een fotootje op het internet barstte het los, iedereen vroeg naar de kerstkaarten en ze gingen door het hele land. Zo kwam van het één het ander en ontwerp ik vandaag de dag nog steeds met veel plezier verschillende producten. Nu ben ik druk bezig geweest met allemaal nieuwe ontwerpen, producten en natuurlijk de nieuwe webshop! 

Verzenden:


Levertijd binnen een 5 werkdagen NL
Levertijd binnen een 7 werkdagen BE

KeetKado is een eenmanszaak maar probeert altijd bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Dit is vaak al de volgende dag!

De verzendkosten worden automatisch berekend in het winkelwagentje. Dit verschilt per bestelling om zo goedkoop mogelijk te verzenden. Hierdoor betaal je niet meteen de volle mep met het bestellen van 1 kaartje.

Producten die onder de 4 euro worden verzonden hebben helaas geen track & trace code maar je krijgt een mail wanneer je bestelling wordt verzonden. Bestellingen met track & trace ontvangen de code na verzenden.

Er worden geen extra verpakkings-, administratie- of betaalkosten berekend.

Bestellingen worden verpakt in verschillende verpakkingen, dat kan zijn:
een brievenbus doosje, een luchtkussen envelop, grote verzend zak of een grootte doos.

Let op: PostNL is gestopt met de tweede bezorgpoging. Lukt de eerste bezorgpoging niet dan brengt PostNL je pakketje naar het dichtsbijzijnde PostNL afhaalpunt.

Retourrecht:


Elke bestelling die wordt geplaatst, wordt met veel liefde ingepakt en verzonden. Het kan echter voorkomen dat je toch niet tevreden bent, dat is jammer, maar het is geen enkel probleem om je product te retourneren.

Je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst te annuleren en retour te sturen. Je hebt wettelijk het recht om je product na de retour melding nogmaals 14 dagen om het product daadwerkelijk te retourneren. Retourneren dient wel vooraf via de mail: info@keetkado.nl gemeld te worden. De kosten van de retourzending zijn voor eigen rekening. Maak je gebruik van het retourrecht dan ontvang je het gehele orderbedrag inclusief verzendkosten binnen 14 dagen retour op je rekening gestort.

Het herroepingsrecht geld voor bepaalde producten niet. 
Dit zijn producten die op bestelling worden gemaakt. 
Bij deze producten wordt het natuurlijk in de beschrijving vermeld.
Stappenplan retourneren:

1.Controleer eerst of jouw retour aan de voorwaarden voldoet:
- Het artikel dient onbeschadigd te zijn
- Het artikel dient in de originele verpakking retour te worden gezonden
- Het artikel is niet op bestelling gemaakt / maatwerk (als dit wel zo is staat het in de omschrijving en heb je geen recht op retourneren)

2. Je hebt tot 14 dagen om je retour aan te melden. Dowload het onderstaande herroepingsrecht formulier en mail dit naar: info@keetkado.nl

3. Verpak de artikelen weer in de originele verpakking en verstuur het pakket binnen 14 dagen na de gemaakte retourmelding 
Schrijf het retouradres op de verpakking:
KeetKado
Mondriaanlaan 119
3411GW Lopik

5.Frankeer het pakket en breng het naar de brievenbus of een servicepunt.
De kosten van de retourzending zijn voor eigen rekening. 

6. De kosten en het risico van de retourzending zijn voor de klant.
Alleen de kosten van ongebruikte en onbeschadigde producten worden gecrediteerd.
Herroepingsrecht formulier

Garantie & Klachten


Garantie:
We doen er alles aan om de beste kwaliteit te leveren maar soms kan er iets fout gaan. Heb je een product ontvangen wat beschadigd is? Neem dan met ons contact op, dan komen we samen tot een oplossing. U heeft tot een maand na ontvangst recht op garantie wanneer er iets aan de hand is met het product. Indien de schade valt onder de garantie kunnen wij u een nieuw product opsturen of het aankoopbedrag retourneren. Voor de garantie kunt u het beste met ons contact opnemen via de mail of WhatsApp met foto's van de schade in de bijlage.


Klachten:
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om de klacht eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@keetkado.nl. We denken graag met u mee aan een gepaste oplossing en komen er samen uit. 

Veelgestelde vragen:

Bekijk hieronder enkele veelgestelde vragen plus antwoorden, of neem contact met ons op.
  • Verzendkosten verschillen.

    De verzendkosten verschillen per bestelling. We proberen de verzendkosten zo laag mogelijk te houden. De verzendkosten van je bestelling kan je vinden bij het winkelwagentje, hier worden de kosten automatisch berekent.

  • Verzenden buiten Nederland.

    In princiepe verzenden we alleen naar Nederland en België. Eventueel kunt u bij grote intresse toch contact met ons opnemen. Dan kijken we verder hoe we u het beste kunnen helpen. De verzendkosten naar het buitenland vallen nou eenmaal hoog uit, hier zitten geen extra kosten aan en we berekenen gewoon de prijzen die de pakket dienst ook vraagt.

  • Grote bestelling.

    Voor een grote bestelling kunt u het beste contact met KeetKado opnemen. Dan komen we er samen vast wel uit.

  • Hebben jullie een winkel?

    Nee, KeetKado is echt alleen een webshop en staat in sommige gevallen op een beurs met een kraam. Wel is het mogelijk om je bestelling bij ons op te halen!

  • Levertijd.

    Doordat KeetKado niet zo groot is hebben we niet alle producten standaart op voorraad. Zo worden een paar producten zelfs op bestelling gemaakt waardoor we rekening houden met een ruime levertijd van 5 werkdagen. Toch worden de meeste producten binnen 1 werkdag al verzonden.

  • Waarom retour kosten?

    KeetKado is een klein bedrijf waardoor retour kosten een grote lasten post kan worden. Hierdoor is de retourkosten voor eigen rekening maar ook om zo wat meer aan het millieu te denken.  Hierdoor denken klanten eerst over de aankoop na inplaats van alles bestellen en retourneren.

  • Waarom zoveel honden?

    Als dierenliefhebber zijn dieren een grote inspiratie bron voor tekeningen. Elke hond heeft zijn eigen karakter en onze kaartjes dus ook.

  • Bestelling ophalen.

    Het is mogelijk om uw bestelling in Lopik op te halen. Hier zitten geen kosten aangebonden en heeft u de bestelling eerder tot beschikking. Ophalen is enkel op afspraak.

  • Sinds wanneer bestaan jullie?

    Keetkado ging voorheen door het leven als Rozezbedrukking en bedrukte kleding en producten, dit deden we al vanaf 2018 maar in november 2020 hebben we alles omgegooid om achter de droom aan te gaan. Sinds november 2020 bestaat Keetkado met een assortiment vol leuk!

Share by: